We werken op kantoor en de kinderopvanglocaties veel met computers en iPads. Met verschillende systemen, programma’s en apps staan we in contact met elkaar en met ouders. Op de afdeling ICT leiden ze dit in goede banen. Ze zorgen voor voldoende computers en iPads, houden het systeem up to date én veilig en helpen medewerkers bij technische problemen.


16

Crediteuren, debiteuren en salarisadministratie: op de afdeling Financiën houden ze elke Euro die er in- of uitgaat nauwkeurig bij en zorgen ze dat alles keurig op tijd betaald wordt. Doomijn is een maatschappelijke organisatie, daarom wordt de winst direct weer geïnvesteerd in de kinderen en medewerkers van onze kinderopvang.

13

Kom je werken bij Doomijn? Dan heb je als eerst te maken met de collega’s van de afdeling HR. Zij zetten vacatures uit, verzorgen de sollicitatieprocedures en als je in dienst treedt maken zij je contract in orde. Bij vragen over je werk of de arbeidsvoorwaarden kun je bij deze collega’s terecht.


14

Voor allerlei praktische zaken kun je op de afdeling Facilitair terecht. Van bewegwijzering en logo’s op de ramen tot de kleuren op de muur en de inrichting van locaties volgens onze identiteit. De voordeursleutel voor een nieuwe medewerker? Een bakfiets voor de bso? Of promotiekleding voor een evenement? Hier wordt het geregeld!

15

Manuella is de rechterhand van de drie regiomanagers. Afspraken plannen, notuleren en allerlei andere secretariële taken: als managementondersteuner regelt Manuella het allemaal!


11

Met een groot personeelstekort in kinderopvang-land, is het een behoorlijke uitdaging te zorgen voor voldoende pedagogisch medewerkers op al onze locaties. Gelukkig weet Leoné daar wel raad mee! Vanuit haar rol als recruiter zet zij overal lijntjes uit om de leukste collega’s aan boord van Doomijn te krijgen.


12

Eline en Anneke zijn operationeel manager bij Doomijn. Samen verzorgen zij de dagelijkse aansturing.

10

Met een auto vol nieuwe materialen kan Anjutta weer op pad. ‘Jut’ toert langs alle locaties van Doomijn én langs evenementen met De Verwonderhut. Deze kleurrijke caravan staat garant voor uren speel- en verwonderplezier! Buiten de caravan kunnen kinderen zich uitleven in het knutselen met losse en natuurlijke materialen: helemaal passend bij de visie van Doomijn.


9

De afdeling Pedagogiek, Kwaliteit en Ontwikkeling heeft ook een kantoor op de Drijber. Dit team bestaat uit activiteitenconsulenten, beleidsmedewerkers en coaches. Veel van deze collega’s zijn te vinden op locatie, maar ook regelmatig op kantoor voor overleggen of bijvoorbeeld om beleid uit te werken. Het is dus altijd weer een verrassing wie je tegenkomt!

8

Waar zie jij Doomijn allemaal voorbij komen? Op de afdeling Marketing & Communicatie wordt hard gewerkt om óveral zichtbaar te zijn en iedereen te vertellen over de voordelen van kinderopvang bij Doomijn. Online, op evenementen, in de plaatselijke krant of op het scherm van de indoor speeltuin. De collega’s zorgen voor alle teksten en beelden, online uitingen, drukwerk en merchandise.

7

Onze medewerkers Management Ondersteuning zitten in dezelfde ruimte. Zij werken samen met de Managers Kinderopvang en maken de dagelijkse planning voor de locaties, zodat er voldoende medewerkers op de juiste plaats aanwezig zijn om de kinderen op te vangen.


6

‘Doomijn Klantadvies, wat kan ik voor je doen?’ Helemaal rechts achterin het pand zitten onze klantadviseurs klaar voor nieuwe en bestaande klanten. Ze zorgen ervoor dat kinderen op de kinderdagverblijven, peuteropvang en buitenschoolse opvang worden geplaatst en gaan in gesprek met ouders over hun vragen, tips of klachten.

5

De meeste kantoren komen uit op deze lange gang. Rechts vind je twee afdelingen van Doomijn, namelijk Klantadvies en Management Ondersteuning (planning). Ook vind je hier de afdeling ICT. Aan de andere kant kom je van alles tegen: de kantoren van ZwolleDoet! en Travers Welzijn, maar bijvoorbeeld ook HR en de afdeling Pedagogiek, Kwaliteit en Ontwikkeling.

4

Iets verderop in de gang vind je de ontmoetingsruimte. Hier kun je gezellig zitten tijdens de lunch, een lekker bakje koffie halen of je even terugtrekken met je laptop als je iets wilt uitwerken of overleggen.

3

Welkom! Je komt binnen bij de informatiebalie waar we je opvangen als je een afspraak hebt. Hier nemen we de telefoon aan, versturen en ontvangen we stapels brieven en pakketjes en ondersteunen bij facilitaire zaken.

2

Doomijn Kinderopvang is onderdeel van maatschappelijke organisatie Travers, net als Travers WelzijnSamenZwolle, ZwolleDoet! en Hedon. We delen de kantoorruimte in deze voormalige school en weten elkaar snel te vinden om samen te werken. Onze collega’s van Hedon houden kantoor in het poppodium, een huisnummer verderop.

1

Je ziet deze afdelingen misschien niet vaak, maar door de inzet op het centraal bureau zijn de kinderopvanglocaties van alle gemakken voorzien en de voorwaarden voor opvang goed geregeld. Samen zijn wij Doomijn: mét alle pedagogisch medewerkers op de locaties, managers en directie.

Fotodagboek

Een dag op het centraal bureau

Weet jij wat er achter de schermen van de kinderopvang gebeurt? Aan de Burgermeester Drijbersingel 11 in Zwolle vind je het centraal bureau van Travers. De plek waar het dagelijkse reilen en zeilen van Doomijn Kinderopvang in goede banen wordt geleid: van planning tot beleid en van marketing tot facilitaire zaken. Kom een kijkje nemen op onze afdelingen!

Manuella is de rechterhand van de drie regiomanagers. Afspraken plannen, notuleren en allerlei andere secretariële taken: als managementondersteuner regelt Manuella het allemaal!


11

Je ziet deze afdelingen misschien niet vaak, maar door de inzet op het centraal bureau zijn de kinderopvanglocaties van alle gemakken voorzien en de voorwaarden voor opvang goed geregeld. Samen zijn wij Doomijn: mét alle pedagogisch medewerkers op de locaties, managers en directie.

We werken op kantoor en de kinderopvanglocaties veel met computers en iPads. Met verschillende systemen, programma’s en apps staan we in contact met elkaar en met ouders. Op de afdeling ICT leiden ze dit in goede banen. Ze zorgen voor voldoende computers en iPads, houden het systeem up to date én veilig en helpen medewerkers bij technische problemen.


16

Kom je werken bij Doomijn? Dan heb je als eerst te maken met de collega’s van de afdeling HR. Zij zetten vacatures uit, verzorgen de sollicitatieprocedures en als je in dienst treedt maken zij je contract in orde. Bij vragen over je werk of de arbeidsvoorwaarden kun je bij deze collega’s terecht.


14

Voor allerlei praktische zaken kun je op de afdeling Facilitair terecht. Van bewegwijzering en logo’s op de ramen tot de kleuren op de muur en de inrichting van locaties volgens onze identiteit. De voordeursleutel voor een nieuwe medewerker? Een bakfiets voor de bso? Of promotiekleding voor een evenement? Hier wordt het geregeld!

15

Crediteuren, debiteuren en salarisadministratie: op de afdeling Financiën houden ze elke Euro die er in- of uitgaat nauwkeurig bij en zorgen ze dat alles keurig op tijd betaald wordt. Doomijn is een maatschappelijke organisatie, daarom wordt de winst direct weer geïnvesteerd in de kinderen en medewerkers van onze kinderopvang.

13

Met een groot personeelstekort in kinderopvang-land, is het een behoorlijke uitdaging te zorgen voor voldoende pedagogisch medewerkers op al onze locaties. Gelukkig weet Leoné daar wel raad mee! Vanuit haar rol als recruiter zet zij overal lijntjes uit om de leukste collega’s aan boord van Doomijn te krijgen.


12

Eline en Anneke zijn operationeel manager bij Doomijn. Samen verzorgen zij de dagelijkse aansturing.

10

Met een auto vol nieuwe materialen kan Anjutta weer op pad. ‘Jut’ toert langs alle locaties van Doomijn én langs evenementen met De Verwonderhut. Deze kleurrijke caravan staat garant voor uren speel- en verwonderplezier! Buiten de caravan kunnen kinderen zich uitleven in het knutselen met losse en natuurlijke materialen: helemaal passend bij de visie van Doomijn.


9

De afdeling Pedagogiek, Kwaliteit en Ontwikkeling heeft ook een kantoor op de Drijber. Dit team bestaat uit activiteitenconsulenten, beleidsmedewerkers en coaches. Veel van deze collega’s zijn te vinden op locatie, maar ook regelmatig op kantoor voor overleggen of bijvoorbeeld om beleid uit te werken. Het is dus altijd weer een verrassing wie je tegenkomt!

8

Waar zie jij Doomijn allemaal voorbij komen? Op de afdeling Marketing & Communicatie wordt hard gewerkt om óveral zichtbaar te zijn en iedereen te vertellen over de voordelen van kinderopvang bij Doomijn. Online, op evenementen, in de plaatselijke krant of op het scherm van de indoor speeltuin. De collega’s zorgen voor alle teksten en beelden, online uitingen, drukwerk en merchandise.

7

Onze medewerkers Management Ondersteuning zitten in dezelfde ruimte. Zij werken samen met de Managers Kinderopvang en maken de dagelijkse planning voor de locaties, zodat er voldoende medewerkers op de juiste plaats aanwezig zijn om de kinderen op te vangen.


6

‘Doomijn Klantadvies, wat kan ik voor je doen?’ Helemaal rechts achterin het pand zitten onze klantadviseurs klaar voor nieuwe en bestaande klanten. Ze zorgen ervoor dat kinderen op de kinderdagverblijven, peuteropvang en buitenschoolse opvang worden geplaatst en gaan in gesprek met ouders over hun vragen, tips of klachten.

5

De meeste kantoren komen uit op deze lange gang. Rechts vind je twee afdelingen van Doomijn, namelijk Klantadvies en Management Ondersteuning (planning). Ook vind je hier de afdeling ICT. Aan de andere kant kom je van alles tegen: de kantoren van ZwolleDoet! en Travers Welzijn, maar bijvoorbeeld ook HR en de afdeling Pedagogiek, Kwaliteit en Ontwikkeling.

4

Iets verderop in de gang vind je de ontmoetingsruimte. Hier kun je gezellig zitten tijdens de lunch, een lekker bakje koffie halen of je even terugtrekken met je laptop als je iets wilt uitwerken of overleggen.

3

Welkom! Je komt binnen bij de informatiebalie waar we je opvangen als je een afspraak hebt. Hier nemen we de telefoon aan, versturen en ontvangen we stapels brieven en pakketjes en ondersteunen bij facilitaire zaken.

2

Doomijn Kinderopvang is onderdeel van maatschappelijke organisatie Travers, net als Travers WelzijnSamenZwolle, ZwolleDoet! en Hedon. We delen de kantoorruimte in deze voormalige school en weten elkaar snel te vinden om samen te werken. Onze collega’s van Hedon houden kantoor in het poppodium, een huisnummer verderop.

1

Fotodagboek

Een dag op het centraal bureau

Weet jij wat er achter de schermen van de kinderopvang gebeurt? Aan de Burgermeester Drijbersingel 11 in Zwolle vind je het centraal bureau van Travers. De plek waar het dagelijkse reilen en zeilen van Doomijn Kinderopvang in goede banen wordt geleid: van planning tot beleid en van marketing tot facilitaire zaken. Kom een kijkje nemen op onze afdelingen!